Regulamin sklepu
§ 1. Definicje
Regulamin - niniejsze Zasady i Warunki, które określają zasady zawierania umów sprzedaży na odległość za pośrednictwem Sklepu Internetowego, zasady ich realizacji, prawa i obowiązki stron umowy sprzedaży na odległość oraz zasady postępowania reklamacyjnego. W odniesieniu do usług świadczonych drogą elektroniczną, Regulamin stanowi odpowiednio zasady i warunki, o których mowa w art. 8 Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
Klient - osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, zawierająca Umowę Sprzedaży na Odległość ze Sprzedawcą.
Konsument - osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
Przedsiębiorca Indywidualny - osoba fizyczna zawierająca Umowę Sprzedaży na Odległość bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy treść tej Umowy wskazuje, że nie ma ona dla tej osoby charakteru zawodowego, w szczególności wynikającego z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
Przedsiębiorca - osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową.
Sprzedawca:.
ERDA spółka z ograniczoną odpowiedzialnością,
tel. +48 730 877 778
contact@huxgo.com,
NIP PL 9731019390,
REGON 360099152,
Adres siedziby Sprzedawcy:.
ul. Strumykowa 26D/7,
65-101 Zielona Góra.
Sklep Internetowy - strona internetowa prowadzona przez Sprzedawcę, dostępna pod adresami elektronicznymi: https://huxgo.pl, za pośrednictwem której Klient może uzyskać informacje o Towarach i ich dostępności oraz zakupić Towary lub zamówić usługę.
Umowa Sprzedaży na Odległość - umowa sprzedaży Towarów/umowa o świadczenie Usługi Cyfrowej lub Treści Cyfrowej (jeśli dotyczy), zawarta za pośrednictwem Sklepu Internetowego.
Towar - rzecz ruchoma, którą Klient może zakupić w Sklepie Internetowym.
Usługa Cyfrowa - usługa, która umożliwia Konsumentowi:
tworzenie, przetwarzanie, przechowywanie lub dostęp do danych w formie cyfrowej;
udostępnianie danych w formie cyfrowej, które zostały przesłane lub utworzone przez Konsumenta lub innych użytkowników tej usługi;
inne formy interakcji poprzez dane.
Treść Cyfrowa - dane wytwarzane i dostarczane w formie cyfrowej.
Polityka Prywatności i Plików Cookies Sklepu Internetowego - dokument określający szczegółowe zasady przetwarzania danych osobowych i korzystania z plików cookies. Polityka Prywatności i Plików Cookies jest załączona jako Załącznik 3 do Regulaminu i jest dostępna pod adresem https://huxgo.pl/pol-privacy-and-cookie-notice.html.
Trwały nośnik - oznacza materiał lub narzędzie, które pozwala Klientowi lub Sprzedawcy przechowywać informacje skierowane osobiście do Klienta lub Sprzedawcy w sposób umożliwiający dostęp do informacji w przyszłości przez okres odpowiedni do celów, dla których informacje są wykorzystywane, i które pozwala na odtworzenie przechowywanych informacji w niezmienionej postaci, w szczególności poczta elektroniczna.
Elektroniczny formularz zamówienia - elektroniczna procedura zamówienia udostępniona przez Sprzedawcę Kupującemu.
Elektroniczny formularz zwrotu - elektroniczna procedura zwrotów udostępniona przez Sprzedawcę Kupującemu; dostępny pod adresem https://huxgo.pl/returns-open.php.
Elektroniczny formularz reklamacyjny - elektroniczna procedura reklamacyjna udostępniona przez Sprzedawcę Kupującemu; dostępna pod adresem https://huxgo.pl/rma-open.php.
Wysłanie zamówienia - zatwierdzenie zamówienia poprzez kliknięcie przez Klienta przycisku "Zamawiam i płacę", traktowane jako złożenie przez Klienta wiążącego oświadczenia woli o zawarciu Umowy Sprzedaży na Odległość ze Sprzedawcą.
Konto - zbiór danych przechowywanych w Sklepie Internetowym oraz w systemie teleinformatycznym Sprzedawcy dotyczących danego Klienta oraz składanych przez Klienta zamówień i zawieranych przez Klienta umów sprzedaży na odległość, za pomocą którego Klient może składać zamówienia, a w odpowiednim czasie - anulować lub edytować, oraz zawierać Umowy Sprzedaży na Odległość.
Opinia o obsłudze zamówienia lub opinia o poszczególnych Towarach - subiektywne wypowiedzi i oceny przyznawane w formie gwiazdek od 1 do 5.
Zamówienie Subskrypcyjne - zamówienie tworzone automatycznie w ramach Subskrypcji.
Subskrypcja - usługa elektroniczna umożliwiająca automatyczne tworzenie Zamówień Subskrypcyjnych na określone Towary, zgodnie z wybraną przez Klienta cyklicznością, bez konieczności składania oddzielnych zamówień, aż do zakończenia Subskrypcji.
Płatności Cykliczne - płatności obsługiwane przez serwis płatniczy IdoPay świadczony przez Operatora i realizowane automatycznie, w określonych cyklach, służące do opłacania Zamówień Subskrypcyjnych na podstawie zgody udzielonej przez Kupującego w momencie rozpoczęcia Subskrypcji (zlecenie stałe Posiadacza Karty).
Operator - IdoPayments sp. z o.o. z siedzibą przy al. Piastów 30, 71-064 Szczecin, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Szczecin-Centrum w Szczecinie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000859711, NIP: 8522666251, REGON: 387039893, z kapitałem zakładowym: 800 000,00 zł. Adres dostawy: al. Piastów 30, 71-064 Szczecin, zwana również: "IdoPayments", która jest krajową instytucją płatniczą w rozumieniu art. 2 pkt 16 Ustawy o usługach płatniczych z dnia 19 sierpnia 2011 r. (Dz.U. z 2020 r., poz. 794 ze zm.)[dalej: "UUUP"].
Karta - karta płatnicza wydana w ramach programów Visa lub International lub Mastercard International, uprawniona na podstawie regulaminów tych programów do przeprowadzania transakcji bez fizycznej obecności.
§ 2 Postanowienia ogólne
Rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną:
- zawieranie Umów Sprzedaży online - w odniesieniu do Towarów sprzedawanych w Sklepie Internetowym,
- zasady rejestracji i korzystania z Konta w ramach Sklepu Internetowego,
- dodawanie opinii, komentarzy i ocen - Klient może dodać opinię lub komentarz do swojego zamówienia,
- wysyłanie wiadomości e-mail, w których Sprzedawca potwierdza otrzymanie zamówienia, ewentualne otrzymanie płatności, przyjęcie zamówienia do realizacji.
Korzystanie ze Sklepu Internetowego jest możliwe pod warunkiem, że system komputerowy używany przez Klienta spełnia następujące minimalne wymagania techniczne:
- przeglądarki internetowe w aktualnej wersji, np.:
- Firefox
- Chrome
- Microsoft Edge
- dowolny program do przeglądania plików w formacie PDF.
Treści znajdujące się na stronach Sklepu Internetowego, w tym opisy Towarów i ceny stanowią zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego.
Sprzedawca udostępnia niniejszy Regulamin wraz z Załącznikami poprzez link na stronie głównej przed, w trakcie i po zawarciu umowy sprzedaży na odległość. Kupujący może go pobrać i wydrukować.
W celu zapewnienia bezpieczeństwa przesyłania wiadomości i danych w związku ze świadczonymi usługami, Sklep Internetowy podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia bezpieczeństwa świadczonych usług, w szczególności środki zapobiegające pozyskiwaniu i modyfikowaniu danych osobowych przesyłanych przez Internet przez osoby nieuprawnione.
§ 3 Zamówienia
składanie zamówienia w Sklepie Internetowym może odbywać się poprzez Konto lub wybrać opcję zakupu bez rejestracji, w którym to przypadku tworzone jest konto wewnętrzne, na podstawie którego Klient może utworzyć Konto. Konto wewnętrzne jest utrzymywane do czasu usunięcia danych z systemu lub zablokowania Konta.
Zakup dokonywany jest poprzez wypełnienie elektronicznego formularza zamówienia dostępnego na stronach Sklepu Internetowego. Wybór zamawianych Towarów następuje poprzez dodanie ich do koszyka. Elektroniczny Formularz Zamówienia określa m.in., które Towary, w jakiej cenie i w jakich ilościach Klient chce zamówić do wskazanego przez siebie miejsca. Klient podejmuje odpowiednie kroki techniczne w oparciu o wyświetlane komunikaty.
Po wprowadzeniu przez Klienta wszystkich niezbędnych danych, zostanie wyświetlone podsumowanie złożonego zamówienia. Podsumowanie zamówienia będzie zawierać informacje dotyczące: danych identyfikacyjnych Sprzedawcy, przedmiotu zamówienia, ceny jednostkowej i całkowitej zamówionych Towarów, w tym kosztów dostawy i innych kosztów, jeśli takie występują, wybranej metody płatności, wybranej metody dostawy, czasu i kosztów dostawy.
Jeżeli przedmiotem umowy jest dostarczenie Treści Cyfrowej lub Usług Cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym lub usługi świadczone drogą elektroniczną lub na odległość - Konsument w dodatkowym polu wyboru wymaganym do złożenia zamówienia i znajdującym się w Elektronicznym Formularzu Zamówienia wyraża następującą zgodę: "Wyrażam zgodę na dostarczenie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym lub na rozpoczęcie świadczenia usługi przed upływem 14 dni od daty zawarcia umowy i przyjmuję do wiadomości utratę prawa odstąpienia od umowy". Sprzedawca potwierdzi otrzymanie ww. zgody drogą elektroniczną.
W celu złożenia Zamówienia niezbędne jest podanie w Elektronicznym Formularzu Zamówienia danych osobowych oznaczonych jako obowiązkowe, zaakceptowanie treści Regulaminu, wysłanie Zamówienia poprzez naciśnięcie przycisku "Zamawiam i płacę".
Wysłanie elektronicznego formularza zamówienia przez Klienta stanowi wiążące oświadczenie woli zawarcia Umowy Sprzedaży na Odległość, zgodnie z treścią niniejszego Regulaminu.
Umowa Sprzedaży na Odległość zostanie uznana za zawartą w momencie przyjęcia przez Sprzedawcę Elektronicznego Formularza Zamówienia, co potwierdza wyświetlenie Kupującemu komunikatu potwierdzającego przyjęcie zamówienia i podanie jego numeru.
Po zawarciu Umowy Sprzedaży na Odległość, Klient otrzymuje potwierdzenie złożonego zamówienia w formie wiadomości e-mail, która zawiera: potwierdzenie przyjęcia zamówienia oraz ostateczne potwierdzenie wszystkich ważnych elementów Zamówienia i ogólnych warunków zawartej Umowy Sprzedaży na Odległość (Regulamin Sklepu Internetowego, w tym Załączniki nr 1 i 2), dane Sprzedawcy, odpowiedzialność Sprzedawcy za jakość wykonania, o usługach świadczonych przez Sprzedawcę po sprzedaży oraz o sposobie i skutkach odstąpienia od umowy. Instrukcje dotyczące sposobu i skutków odstąpienia od umowy zawarte są w Załączniku 1.
Do czasu rozpoczęcia przez Sprzedawcę przetwarzania zamówienia:
- Klient może zmienić swoje zamówienie, korzystając z rozwiązania technicznego dostępnego na stronie Elektronicznego Formularza Zamówienia i przechodząc ponownie całą ścieżkę zamówienia. Zamówienie zostaje zmienione poprzez złożenie nowego zamówienia, które zastępuje poprzednie. Alternatywnie, płatność dokonana przez Klienta jest zaliczana na poczet nowego zamówienia, a w przypadku nadpłaty, zostaje zwrócona na rachunek bankowy, z którego dokonano płatności.
- Klient może anulować swoje zamówienie, wybierając opcję "anuluj zamówienie" dostępną na stronie Elektronicznego Formularza Zamówienia.
Jeśli Klient anuluje zamówienie, Sprzedawca zwróci otrzymaną płatność w ciągu 3 dni roboczych. Płatność zostanie zwrócona tą samą metodą płatności, której użył Klient.
Czas realizacji Zamówienia wynosi od 1 do 10 dni roboczych od daty zawarcia umowy.
§ 4 Płatność
Sklep Internetowy oferuje możliwość płatności w formie przedpłaty, . Opcja płatności odroczonej jest możliwa w sytuacjach indywidualnie uzgodnionych ze Sprzedawcą.
Płatności za towar można dokonać metodą wybraną w momencie składania zamówienia w Elektronicznym Formularzu Zamówienia.
aktualnie dostępne metody płatności przedpłaconych w Sklepie Internetowym są dostępne pod adresem https://huxgo.pl/pol-payments.html.
§ 5 Dostawa
W Elektronicznym Formularzu Zamówienia Klient wybiera sposób dostawy, zaznaczając dokonany wybór.
W przypadku nieodebrania Towarów przez Klienta, skutkującego zwrotem Towarów do Sprzedawcy - Sprzedawca może odstąpić od umowy sprzedaży, po wezwaniu Klienta na adres e-mail podany w procesie zakupu do wykonania umowy. Odstąpienie od umowy następuje poprzez złożenie Klientowi oświadczenia w formie wiadomości e-mail.
W sytuacji wskazanej w punkcie 2, Sprzedawca jest zobowiązany do natychmiastowego zwrotu Klientowi otrzymanej płatności za zakupione przez Klienta Towary.
Aktualnie dostępne metody dostawy w Sklepie Internetowym są dostępne pod adresem https://huxgo.pl/pol-delivery.html.
§ 6 Odstąpienie od umowy - elektroniczny formularz zwrotu
Konsument, który zawarł Umowę Sprzedaży na Odległość, może w terminie 30 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedaży na Odległość - umowa uważa się za niezawartą.
Przedsiębiorca Indywidualny ma również prawo do odstąpienia od umowy na warunkach określonych w ust. 6 i 7 niniejszego paragrafu. O ile w ust. 6 i 7 niniejszego Regulaminu odnosi się do Konsumenta, rozumie się przez to również Przedsiębiorcę Indywidualnego.
W przypadku odstąpienia od umowy - Konsument ponosi jedynie bezpośrednie koszty zwrotu Towarów.
Oświadczenie Konsumenta musi wyraźnie wyrażać jego wolę odstąpienia od umowy, w szczególności Konsument może:
- skorzystać z elektronicznego formularza zwrotu dostępnego na stronie internetowej Sklepu Internetowego: https://huxgo.pl/returns-open.php.
- odstąpić od umowy, korzystając z formularza odstąpienia od umowy załączonego jako Załącznik 2 - poprzez wysłanie go na adres siedziby Sprzedawcy.
Sprzedawca niezwłocznie potwierdzi na trwałym nośniku fakt otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy złożonego w sposób wskazany w podpunktach 1 i 2.
Wysłanie oświadczenia przed upływem terminu jest wystarczające do zachowania terminu.
Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się:
- dla umowy, w wykonaniu której Sprzedawca dostarcza Towar, będąc zobowiązanym do przeniesienia jego własności - od objęcia Towaru w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która:
- obejmuje wiele przedmiotów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach - od objęcia w posiadanie ostatniego przedmiotu, partii lub części;
- polega na regularnym dostarczaniu towarów przez określony czas - od objęcia w posiadanie pierwszej rzeczy;
- dla pozostałych umów - od dnia zawarcia umowy.
Formularz oświadczenia o odstąpieniu od umowy (Załącznik nr 2 do niniejszego Regulaminu) oraz informacja o korzystaniu z prawa odstąpienia od umowy (Załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu) są dostarczane w formie elektronicznej.
W przypadku odstąpienia od Umowy o świadczenie Treści Cyfrowej lub Usługi Cyfrowej, Sprzedawca może uniemożliwić Konsumentowi dalsze korzystanie z Treści Cyfrowej lub Usługi Cyfrowej, w szczególności poprzez uniemożliwienie Konsumentowi dostępu do Treści Cyfrowej lub Usługi Cyfrowej.
W przypadku odstąpienia od Umowy o świadczenie Treści Cyfrowej lub Usługi Cyfrowej, Konsument zaprzestaje korzystania z tej Treści Cyfrowej lub Usługi Cyfrowej i udostępniania jej osobom trzecim.
Prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży na Odległość nie przysługuje w odniesieniu do umów wskazanych w art. 38 ustawy z dnia 30.05.2014 r. (Dz.U. z 2019 r., poz. 134) o prawach konsumenta, m.in. umów:
- o świadczenie usług, za które Konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli Sprzedawca wykonał usługę w pełni za wyraźną i uprzednią zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po wykonaniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy i przyjął to do wiadomości.
- w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
- której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
- której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
- dostarczania nagrań dźwiękowych lub wizualnych albo programów komputerowych dostarczanych w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
- dostarczania Treści Cyfrowych niedostarczanych na nośniku materialnym, za które Konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli Sprzedawca rozpoczął świadczenie za wyraźną i uprzednią zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po wykonaniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy i przyjął to do wiadomości;
- której przedmiotem jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia oraz w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, są nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
- dostarczania gazet, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
- zawartych w drodze aukcji publicznej;
- o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, rozrywką, wydarzeniami sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;
- w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona w chwili zawarcia umowy sprzedaży, a dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli;
§ 7 Skutki odstąpienia od umowy
Sprzedawca, w terminie 14 dni od daty otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy sprzedaży rzeczy, zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy, odpowiadające najtańszej metodzie dostawy oferowanej przez Sprzedawcę.
Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu tej samej metody płatności, której użył Konsument.
Jeżeli Konsument w celu skorzystania z prawa odstąpienia od umowy - skorzysta z Elektronicznego Formularza Zwrotu - środki zostaną zwrócone wybraną metodą i na podany przez Konsumenta numer rachunku bankowego.
Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze Towar od Konsumenta, może wstrzymać zwrot otrzymanej od Konsumenta płatności do czasu otrzymania Towaru z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Sprzedawca może zaproponować Konsumentowi odebranie Towaru od Konsumenta osobiście. Jeżeli jednak Sprzedawca nie złożył takiej oferty - Konsument powinien odesłać rzecz Sprzedawcy (lub osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do jej odbioru) niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem. Towary, które Konsument zwraca, należy wysłać na adres siedziby Sprzedawcy.
Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towarów wynikające z korzystania z nich w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towarów.
Konsument nie może odstąpić od umowy, jeżeli Treść Cyfrowa lub Usługa Cyfrowa jest świadczona w zamian za zapłatę ceny, a brak zgodności Treści Cyfrowej lub Usługi Cyfrowej z umową jest nieistotny.
Sprzedawca może żądać zwrotu nośnika materialnego, na którym dostarczył Treść Cyfrową, w ciągu 14 dni od otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy. Konsument zwraca nośnik niezwłocznie i na koszt Sprzedawcy.
Sprzedawca jest zobowiązany do zwrotu ceny tylko w części odpowiadającej Treści Cyfrowej lub Usłudze Cyfrowej niezgodnej z umową oraz Treści Cyfrowej lub Usłudze Cyfrowej, której obowiązek dostarczenia wygasł w wyniku odstąpienia od umowy.
§ 8 Reklamacja
Reklamacja dotycząca wady Towaru lub niezgodności Towaru z zawartą Umową Sprzedaży na Odległość może zostać złożona:
- za pośrednictwem Elektronicznego Formularza Reklamacyjnego;
- pisemnie na adres siedziby Sprzedawcy lub drogą elektroniczną na adres contact@huxgo.com.
W zgłoszeniu należy określić wadę, którą zdaniem Kupującego posiada Towar, roszczenia wobec Sprzedawcy, a jeśli to możliwe - udokumentować wspomnianą wadę i przedstawić dowód zakupu Towaru w Sklepie Internetowym. Sprzedawca rozpatrzy reklamację w ciągu 14 dni od jej otrzymania. Jeżeli nie udzielił odpowiedzi w ww. terminie, uważa się, że uznał reklamację. Odpowiedź na reklamację zostanie udzielona przez Sprzedawcę Kupującemu w formie pisemnej lub na trwałym nośniku.
Kroki, które powinien podjąć Kupujący w celu złożenia reklamacji, w tym sposób dostawy reklamowanego Towaru do Sprzedawcy, są wskazane na różnych etapach w Elektronicznym Formularzu Reklamacyjnym.
W przypadku, gdy Sprzedawca uzna reklamację za uzasadnioną: koszty wymiany, naprawy, w tym koszt wysyłki związany z reklamacją Towarów ponosi Sprzedawca.
Sprzedawca ponosi odpowiedzialność wobec Konsumenta, jak również wobec Przedsiębiorcy Indywidualnego, za brak zgodności Towaru z Umową Sprzedaży na Odległość na zasadach wynikających z Ustawy z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta.
Sprzedawca odpowiada za niezgodność Towaru z Umową Sprzedaży zawartą na odległość istniejącą w chwili jego dostarczenia i ujawnioną w ciągu dwóch lat od tego czasu, chyba że termin użyteczności Towaru, określony przez Sprzedawcę, jest dłuższy.
Sprzedawca naprawi lub wymieni Towar w ciągu 14 dni od uznania reklamacji. Koszty naprawy lub wymiany, w tym w szczególności koszty przesyłki, transportu, robocizny i materiałów, ponosi Sprzedawca.
Konsument udostępni Towar podlegający naprawie lub wymianie Sprzedawcy. Sprzedawca odbierze Towar na swój koszt.
Sprzedawca dostarczy Towary wolne od wad i odpowiada wobec Przedsiębiorcy za wady zakupionych Towarów na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym.
Dostarczenie Treści Cyfrowych lub Usług Cyfrowych Konsumentowi lub Przedsiębiorcy Indywidualnemu odbywa się zgodnie z zasadami wynikającymi z Ustawy z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta.
Treść Cyfrową uważa się za dostarczoną, gdy Treść Cyfrowa lub środki umożliwiające dostęp do Treści Cyfrowej lub pobranie Treści Cyfrowej zostały udostępnione Konsumentowi lub urządzeniu fizycznemu lub wirtualnemu, które Konsument samodzielnie wybrał w tym celu, lub gdy Konsument lub takie urządzenie uzyskało do niej dostęp.
Treść Cyfrową uważa się za dostarczoną, gdy Konsument lub urządzenie fizyczne lub wirtualne, które Konsument samodzielnie wybrał w tym celu, uzyskało do niej dostęp.
Sprzedawca doprowadzi Treść Cyfrową lub Usługę Cyfrową do zgodności z umową w ciągu 21 dni od momentu poinformowania Sprzedawcy przez Konsumenta o braku zgodności z umową i bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta, uwzględniając ich charakter i cel, dla którego są wykorzystywane. Koszty doprowadzenia Treści Cyfrowej lub Usługi Cyfrowej do zgodności z Umową ponosi Sprzedawca.
Gwarancją nie są objęte:
- Baterie i akumulatory dostarczane z niektórymi produktami. Wszelkie kwestie związane z ich wydajnością, ładowaniem lub żywotnością nie są objęte gwarancją, chyba że wynikają z wady produkcyjnej.
- Uszkodzenia mechaniczne spowodowane niewłaściwym użytkowaniem produktu, w tym upadki, uderzenia, narażenie na ekstremalne warunki pogodowe, lub niewłaściwe przechowywanie i konserwacja. Dodatkowo, gwarancja nie obejmuje uszkodzeń wynikających z normalnego zużycia, które jest nieuniknione podczas regularnego użytkowania produktu.
§ 9 Opinie
Opinię o obsłudze zamówienia lub opinię o Towarze można przesłać podczas wizyty w Sklepie Internetowym, klikając w interfejs obok Towaru lub klikając w link podany w wiadomości e-mail. Dodanie opinii jest dobrowolne i bezpłatne. Klient może umieścić tylko jedną Ocenę w ramach zamówienia.
W ocenach Klient może przypisać ocenę gwiazdkową od 1 do 5 i dodać komentarz słowny ograniczony do 65535 znaków.
Oceny są przechowywane i wyświetlane publicznie na stronie internetowej Sklepu Internetowego, a także na stronach https://zaufaneopinie.idosell.com i https://trustedreviews.idosell.com.
Sprzedawca weryfikuje Opinie za pomocą adresu e-mail, który został użyty w procesie zakupu danego Towaru. Opinia umieszczona przez osobę korzystającą z adresu e-mail, który został użyty w procesie zakupu - jest oznaczona na stronie Sklepu komentarzem "opinia potwierdzona zakupem". Każda inna Opinia jest oznaczona jako "opinia niepotwierdzona zakupem".
Sprzedawca może publikować Opinie dotyczące danego Towaru z innych swoich sklepów internetowych.
Sprzedawca nie będzie zmieniał Opinii w zakresie ich treści ani przyznanych gwiazdek.
Kupujący jest wyłącznie odpowiedzialny za treść opinii. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do usunięcia opinii na warunkach określonych w prawie i niniejszym regulaminie.
Zabronione jest zamieszczanie informacji, które są nieprawdziwe, wprowadzające w błąd, wulgarne, agresywne, obraźliwe lub w sposób oczywisty niemoralne. Niedopuszczalne jest również umieszczanie treści niezgodnych z prawem, naruszających prawa osób trzecich lub stanowiących czyn nieuczciwej konkurencji.
Klient zobowiązuje się nie zamieszczać treści zawierających linki do zewnętrznych stron internetowych, mających charakter promocyjny lub reklamowy lub zawierających dane osobowe osób trzecich.
Treść oceny może być ukryta przed innymi użytkownikami Sklepu na wyraźne żądanie Klienta, ale przyznana ocena gwiazdkowa zostanie uwzględniona w ogólnej ocenie Sklepu i Towaru.
§ 10 Własność intelektualna
Klient oświadcza, że nie przysługują mu żadne prawa, w tym prawa autorskie lub prawa pokrewne do zamieszczanych przez niego ocen i wypowiedzi, z wyjątkiem prawa do korzystania ze Sklepu Internetowego w sposób określony w Regulaminie. Klientowi nie przysługują żadne prawa do utrwalania, zwielokrotniania, udostępniania, publicznego udostępniania lub rozpowszechniania treści, chyba że takie prawo wynika z przepisów prawa lub niniejszego Regulaminu.
Klient nie jest uprawniony do ingerowania w jakikolwiek sposób w treść, w szczególności w treść, strukturę, formę, grafikę, mechanizm działania lub inne elementy Sklepu Internetowego.
Umieszczając w Sklepie Internetowym Opinie, które stanowią utwory w rozumieniu ustawy z dnia 4.02.1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych - Klient udziela Sprzedawcy niewyłącznej i nieodpłatnej licencji, nieograniczonej w czasie i na terytorium, na korzystanie z tych utworów przez Sprzedawcę, wraz z prawem do udzielania sublicencji, co obejmuje udostępnianie utworu publiczności w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niego dostęp w miejscu i czasie przez siebie wybranym (Internet). Licencja jest udzielana w odniesieniu do wszystkich pól eksploatacji znanych w chwili jej udzielenia, w szczególności następujących pól eksploatacji:
- w zakresie utrwalania i zwielokrotniania utworu dowolną techniką - w szczególności drukiem, reprografią, zapisem magnetycznym, techniką cyfrową, tj. z wykorzystaniem dowolnej techniki na dowolnym nośniku audiowizualnym lub wizualnym, w szczególności na płytach audiowizualnych, płytach CD, dysku komputerowym, w sieci multimedialnej, w tym w Internecie i związanych z tym usługach on-line oraz zwielokrotniania, utrwalania, wykorzystywania w Internecie, reklamy, zwielokrotniania zapisu w formie elektronicznej w pamięci komputera oraz w sieciach wewnętrznych i zewnętrznych,
- wykorzystywania całości lub fragmentów lub dowolnych elementów utworu, z możliwością dokonywania modyfikacji wynikających z charakteru danego medium online - we wszystkich publikacjach, zwłaszcza online, cyfrowych, newsletterach i informacjach, samodzielnie lub w połączeniu z innymi utworami lub fragmentami utworów; wykorzystywania w całości lub we fragmentach do celów promocyjnych i reklamowych, zwłaszcza w formie reklamy audiowizualnej, audio, medialnej.
- w zakresie obrotu oryginałem lub egzemplarzami, na których utwór został utrwalony - wprowadzanie do obrotu, użyczanie, najem oryginału lub egzemplarzy,
- w zakresie rozpowszechniania utworu w sposób inny niż określony powyżej - publiczne wykonanie, wystawienie, wyświetlenie, zwielokrotnienie, a także nadawanie i reemitowanie, a także publiczne udostępnianie utworu w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niego dostęp w miejscu i czasie przez siebie wybranym,
- wykorzystywanie utworów w celach promocyjnych i marketingowych;
Usunięcie Konta przez Klienta lub Opinii zgodnie z ust. 9 pkt 8 nie wpływa na ważność ww. licencji.
§ 11. Zasady sprzedaży w modelu Subskrypcji.
Usługa elektroniczna w formie Subskrypcji może być świadczona przez Sprzedawcę Kupującemu.
Korzystanie z Subskrypcji pozwala na cykliczne dostarczanie wybranych Towarów, w odstępach czasu wskazanych przez Klienta, bez konieczności składania kolejnych zamówień aż do zakończenia Subskrypcji. Płatność za Subskrypcję odbywa się wyłącznie za pomocą mechanizmu Płatności Cyklicznych i tylko za pośrednictwem pojedynczej Karty.
Anulowanie Subskrypcji Karty spowoduje zakończenie Subskrypcji.
Transakcje w ramach Płatności Cyklicznych będą przetwarzane wyłącznie po uprzedniej rejestracji Posiadacza Karty u Operatora (lub podmiotu, za pośrednictwem którego Operator obsługuje Transakcje). Rejestracja ma na celu uwierzytelnienie, że Klient zamawiający Płatność Cykliczną jest prawowitym posiadaczem Karty, z której ma zostać pobrana opłata. Przed zarejestrowaniem Karty na stronie Transakcji, Klient jest zobowiązany do wyrażenia zgody na regularne obciążanie poprzez zainicjowanie usługi Płatności Cyklicznych. Zgoda jest przechowywana w serwisie Operatora.
Klient tworzy Subskrypcję, wybierając tę formę zakupu w Elektronicznym Formularzu Zamówienia. Potwierdzenie utworzenia Subskrypcji jest wysyłane natychmiast na adres e-mail Kupującego wskazany przy pierwszym Zamówieniu Subskrypcyjnym.
Klient zarządza Subskrypcją za pośrednictwem Konta zgodnie z dostępnymi opcjami.
Subskrypcja jest na czas nieokreślony.
Klient może zakończyć Subskrypcję w dowolnym momencie. Zakończenie Subskrypcji przez Klienta jest równoznaczne z cofnięciem zgody na kolejne obciążenia z tytułu Płatności Cyklicznych. W tej sytuacji nie zostanie utworzone żadne dalsze Zamówienie Subskrypcyjne. Jeśli zakończenie Subskrypcji nastąpi po dacie wskazanej w wiadomości e-mail, o której mowa w pkt 11, bieżące Zamówienie Subskrypcyjne będzie ostatnim, które zostanie utworzone.
a). Zakończenie Subskrypcji następuje poprzez wybranie przez Kupującego opcji "Zakończ Subskrypcję" w ustawieniach odpowiedniej Subskrypcji, które są dostępne po zalogowaniu się Klienta ze swojego Konta.
b). Kupujący może również zakończyć Subskrypcję, wysyłając e-mail do obsługi sklepu contact@huxgo.com.
Sprzedawca ma prawo do zakończenia Subskrypcji, o czym Sprzedawca poinformuje Kupującego pocztą elektroniczną lub telefonicznie z wyprzedzeniem co najmniej 7 dni. W tej sytuacji z Karty nie zostanie pobrana żadna kwota i nie zostaną utworzone żadne dalsze Zamówienia Subskrypcyjne.
Sprzedawca ma prawo do zmiany cen Towarów w trakcie Subskrypcji, o czym Kupujący zostanie poinformowany w korespondencji e-mail, o której mowa w pkt. 11.
Sprzedawca prześle Kupującemu wiadomość e-mail o utworzeniu Zamówienia Subskrypcyjnego z jego przedmiotem, ilością, ceną (w tym ewentualną zmianą ceny), datą realizacji oraz datą planowanego pobrania środków z Karty - nie później niż 3 dni przed pobraniem środków z Karty. Ponadto, Sprzedawca poinformuje Kupującego o możliwości zakończenia Subskrypcji, dołączając link prowadzący do ustawień umożliwiających zakończenie danej Subskrypcji z poziomu Konta Klienta oraz datę, do której będzie to skuteczne. Jeśli Subskrypcja zostanie zakończona po dacie wskazanej w wiadomości e-mail - zakończenie będzie skuteczne dla kolejnych Zamówień Subskrypcyjnych. Oznacza to, że Subskrypcja zostanie zakończona, ale bieżące Zamówienie Subskrypcyjne będzie ostatnim, które zostanie zrealizowane.
Jeśli próba obciążenia Karty zakończy się niepowodzeniem, Klient zostanie powiadomiony e-mailem, że płatność nie może zostać pobrana. Możliwe przyczyny niemożności pobrania płatności to: brak środków na Karcie, wygaśnięcie Karty lub problemy techniczne.
Wygaśnięcie Karty powiązanej z Subskrypcją lub niemożność autoryzacji zlecenia płatniczego z innych przyczyn spowoduje zakończenie Subskrypcji.
Zamówienie Subskrypcyjne zostanie zrealizowane dopiero po skutecznym obciążeniu Karty.
Zakończenie Subskrypcji pociąga za sobą natychmiastowe rozwiązanie umowy sprzedaży Towarów.
§ 12 Postanowienia końcowe
Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem 2025.07.08.
W przypadku, gdy którekolwiek z postanowień niniejszego Regulaminu zostanie zmienione lub unieważnione decyzją właściwego organu lub sądu, pozostałe postanowienia pozostają w mocy i są wiążące dla Sprzedawcy i Klienta.
Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu. Wszelkie umowy zawarte przed datą wejścia w życie nowych przepisów będą realizowane na podstawie przepisów obowiązujących w dniu zawarcia umowy.
Prawem właściwym dla rozstrzygania wszelkich sporów związanych z Regulaminem jest prawo polskie. Spory te będą rozstrzygane przez sąd powszechny właściwy miejscowo. Klient będący Konsumentem może również korzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Wszelkie informacje o pozasądowych sposobach rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń można uzyskać na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem: www.uokik.gov.pl. Jednocześnie informujemy, że wskazane postępowania mają charakter dobrowolny i obie strony muszą wyrazić na nie zgodę.
Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. informujemy, że platforma do internetowego rozstrzygania sporów między konsumentami a przedsiębiorcami na szczeblu UE (platforma ODR) jest dostępna pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr. Platforma ODR to punkt kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców poszukujących pozasądowego rozwiązania sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.
§ 13. Załącznik 1 - Informacje dotyczące korzystania z prawa odstąpienia od umowy
Masz prawo odstąpić od niniejszej umowy na warunkach określonych dla Konsumenta i Przedsiębiorcy Indywidualnego.
Masz prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 30 dni bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po 30 dniach:
- w przypadku umowy sprzedaży, od dnia, w którym wejdziesz w posiadanie towaru lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Ciebie wejdzie w posiadanie towaru;
- w przypadku umowy, która obejmuje obowiązek przeniesienia własności wielu przedmiotów, które są dostarczane osobno od dnia, w którym wejdziesz w posiadanie ostatniego przedmiotu lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Ciebie wejdzie w posiadanie ostatniego przedmiotu;
- w przypadku umowy, która przewiduje przeniesienie własności przedmiotów, które są dostarczane w ratach lub częściach od dnia, w którym wejdziesz w posiadanie ostatniej raty lub części lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Ciebie wejdzie w posiadanie ostatniej raty lub części;
- w przypadku umów o regularne dostarczanie towarów, na czas określony od dnia, w którym wejdziesz w posiadanie pierwszego towaru lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Ciebie wejdzie w posiadanie pierwszego towaru;
- w przypadku umów o świadczenie usług lub treści cyfrowych, które nie są dostarczane na nośniku materialnym, od dnia zawarcia umowy.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, musisz poinformować nas, tj.: ERDA spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Dekoracyjna 3/B44, 65-155 Zielona Góra, contact@huxgo.com o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną).
Możesz skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.
Możesz również wypełnić Elektroniczny Formularz Zwrotu dostępny na stronie internetowej Sklepu Internetowego: https://huxgo.pl/returns-open.php. Jeśli skorzystasz z tej opcji, niezwłocznie prześlemy Ci potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy na trwałym nośniku.
Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, że wyślesz informację dotyczącą wykonania przysługującego Ci prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwrócimy Ci wszystkie otrzymane od Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia towarów (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wyboru przez Ciebie sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Twojej decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Ciebie użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziłeś się na inne rozwiązanie.
W przypadku umów obejmujących przeniesienie własności rzeczy, w których nie zaoferowaliśmy odbioru rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy - wstrzymamy się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Prosimy odesłać zwracany przedmiot na adres: ERDA spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Strumykowa 26D/7, 65-101 Zielona Góra niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowałeś nas o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślesz rzecz przed upływem terminu 14 dni. Będziesz musiał ponieść bezpośrednie koszty zwrotu przedmiotu.
Ze względu na wagę i wymiary Towarów, w przypadku odstąpienia od umowy - zwrot Towarów może wiązać się z wyższymi kosztami niż zwykła przesyłka pocztowa. Jeśli chcesz skorzystać z usług firm kurierskich, może być konieczne nadanie przesyłki na palecie, co jest droższe niż zwykła przesyłka pocztowa.
